AK Parti'nin hükümetleriyle geçmişte aldığı birçok yatırımla adeta lig atlayan Çanakkale'nin, bu kıymetli eserle vatandaşlara hizmet noktasında eser siyasetinin önemli bir halkasının inşasına daha şahitlik ettiğini belirten Naim Makas; "Yatırım kararı 2023 yılında alınan "Çanakkale Merkez Hükümet Konağı Hizmet Binası" projesinin imalat süreci nihayet başlıyor. Yaklaşık 16.000 m²'lik bu kıymetli yatırım çatısı altında; Çanakkale Valiliği'miz ve kurum müdürlüklerimizin tek noktadan vatandaşlarımıza hizmet verecek olmasıyla tüm resmi iş ve işlemlerdeki ihtiyaçlar en pratik şekilde karşılanacaktır. AK Parti'mizin hükümetleriyle geçmişte aldığı birçok yatırımla adeta lig atlayan şehrimiz, bu kıymetli eserle hemşehrilerimize hizmet noktasında eser siyasetinin önemli bir halkasının inşasına daha şahitlik etmektedir. Çanakkale'mizin büyümesi ve gelişmesine yönelik bu ve benzeri projeleri, vatandaşlarımızın talebi ve ihtiyaçlarına rağmen tartışma ve polemik konusu haline getirenlerin dahi, bittiğinde devletimizle gurur duyacağını umut ederek şehrimize hayırlı olmasını diliyoruz" dedi.

"Büyük ve güçlü Türkiye'nin inşasında Çanakkale'mizi müstesna bir yere koyan saygıdeğer Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'a hükümet konağı ve polis evi projesi için şükranlarımızı sunuyor, İçişleri Bakanımız Mustafa Çiftçi'ye teşekkür ediyoruz" diyen Naim Makas; "Gelişen ve büyüyen Çanakkale'mizin emektarı; geçmiş dönemdeki görevimiz sürecinde, şehrimiz yatırımlarının imzası niteliğindeki bu kıymetli projenin bizzat takipçisi olan Bülent TURAN Bakanımıza ve MKYK üyemiz Jülide İSKENDEROĞLU 'na hassaten teşekkür ediyoruz. Çanakkale'mize hayırlı ve uğurlu olsun" şeklinde konuştu.



