Hafta kapsamında özel güvenlik personeli, Çanakkale Valisi Ömer Toraman ve İl Emniyet Müdürü Ergün Dağıstanlı’nı makamlarında ziyaret etti. Ziyaretlerde, özverili çalışmaları dolayısıyla özel güvenlik görevlilerine teşekkür belgeleri takdim edildi.

Ayrıca il genelinde farklı kurumlarda görev yapan özel güvenlik personelleri ziyaret edilerek haftaları kutlandı. Kamu düzeninin sağlanmasına katkı sunan güvenlik görevlilerinin disiplinli, dikkatli ve fedakâr çalışmaları vurgulandı.

Çanakkale Emniyet Müdürlüğü, özel güvenlik görevlilerine görevlerinde başarılar dileyerek, toplum güvenliğine sağladıkları katkıdan dolayı teşekkür etti.

Muhabir: EREN DERDES




