Çevre bilinci ve geri dönüşüm temasını sanatla birleştiren sergi, akademisyenler, sanatçılar ve genç girişimcilerin katkılarıyla hayata geçirildi. Etkinlik, hem estetik üretimi hem de çevresel farkındalığı ön plana çıkarmasıyla dikkat çekti.

Serginin açılışına İl Kültür ve Turizm Müdür Yardımcısı Sayın Pelin Cengiz de katıldı. Açılışta, genç sanatçıların üretim süreçlerine destek veren akademik çevrelerin ve sanat dünyasının iş birliğinin önemine değinildi.

Etkinlik, Çanakkale’de kültür-sanat faaliyetlerinin çeşitlenmesine katkı sunarken, atık malzemelerin sanatsal üretimde yeniden değerlendirilmesine yönelik örnek bir çalışma olarak değerlendirildi.
Çanakkale Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından da desteklenen sergiye katkı sunan tüm sanatçılara, akademisyenlere ve sanatseverlere teşekkür edildi.



