Gündem

İçme Suyu Arıtma Tesisi belediyeye devredildi 2040 YILINA KADAR SU SORUNU OLMAYACAK

Tarım ve Orman Bakanlığı Devlet Su İşleri Genel Müdürlüğü tarafından Çanakkale Merkezde yapımı tamamlanan 2. Kademe İçme Suyu Arıtma Tesisi’nin devir teslimi, Devlet Su İşleri 252. Şube Müdürlüğü ve Çanakkale...