Biga Belediye Başkanı Bülent Erdoğan, yeni yıl mesajında hemşehrilerinin 2023 yılını kutlayarak gönül belediyeciliği ile birlikte sosyal ve hizmet belediyeciliğinin Biga’yı her geçen gün güzelleştirdiğini, ortaya konulan vizyonla şehrin geleceğe emin adımlarla yürüdüğünü söyledi.

Muhabir: Haber Merkezi