Çok değil geçtiğimiz günlerde futbolcuların ağızlarının çok bozuk olduğunu belirtmiştik
Buna karşılıkta müsabaka hakemlerinin çok iyi niyetli davrandığını ifade etmiştik
Bir gün gelecek bir müsabakanın bu yüzden yarım kalacağını yazmış ve çizmiştik
Nitekim üzerinden çok geçmeden tespitlerimiz gerçeğe dönüştü
Çanakkale’de herkesin merakla beklediği bir müsabakada futbolcunun nasılsa kimse duymaz diyerek ettiği küfür sonrasın çıkan kırmızı kart ve ardından müsabaka hakemlerine kırmızı kart gören oyuncunun fiziki saldırısı sonrasında tatil edilen bir müsabaka
Düşünün ligin zirvesini yakından ilgilendiren bir karşılaşma
Bir takım ligte namağlup lider durumda, diğer takım ise hemen ardından ikinci durumda
Soğuk havaya ve şiddetli yağmura rağmen dolu tribünler
Müsabakanın zorluk derecesi yüksek olmasına rağmen sahada sadece topa sertlik var
Futbol’un güzelliği adına her şey sahada sergileniyor. Tribünler zevkle müsabakayı takip ediyor.
Ligte ikinci olan takım oyunun hakimi durumda ve namağlup rakibine karşı öne geçiyor
Müsabakada dakikalar altmışı gösterdiğinde bütün güzellikle sona eriyor.
Galip durumda olan takımın bir futbolcusu hakeme arkadan küfrediyor,bunuda yardımcı hakem duyuyor.
Doğal olarak yardımcı hakem dik duruş sergileyerek müsabaka hakemini uyarıyor.
Ardından küfür eden oyuncuya çıkan kırmızı kart ve çirkinlikler başlıyor.
Oyuncu önce müsabaka hakemine sert bir müdehalede bulunuyor, ardından yardımcı hakeme vuruyor.
Tabi doğal olarak müsabaka tatil ediliyor.
Şimdi Sahada kırmızı kart gören oyuncu haricinde yer alan 21 futbolcunun emeklerine ne olacak?
Tertemiz bir müsabaka yöneten sahada varlığı yokluğu belli olmayan hakem triosunun emeklerine ne olacak?
Yine tekrarlıyoruz……
Futbolcular saha içerisinde davranışlarına dikkat etmeli
Rakibe sertlikten veya küfürden sadece kırmızı kartlar çıkmıyor
Küfürün her türlüsü ihracı gerektiriyor.
Emek hırsızlığı sporda en kötü unsurların başında geliyor.
Bugün bu sporcu kardeşimiz takımının, rakip takımın ve müsabaka hakemlerinin emeklerine saygısızlık yapmıştır.
Son olarak yaşanan olay esnasında önde olmalarına rağmen kendi arkadaşlarına tepki göstererek sporun centilmen ruhunu ortaya koyan Dümrekspor’lu sporculara, mağlup olmalarına rağmen müsabaka boyunca etik kuralların dışına çıkmayan Barbarosspor’lu futbolculara ve sanki sahada hiç yokmuş gibi altmış dakika mükemmel maç yöneten hakem triosunu teşekkür ediyorum.