Spor

Karabiga Spor 1. Amatör Lig'e Yükseldi

Karabiga Belediye Başkanı Ahmet Elbi, final müsabakasında Çanakkale Türkgücü Spor'u mağlup ederek şampiyon olan ve 1. Amatör Lig'e yükselme başarısı gösteren Karabiga Spor için tebrik mesajı yayımladı.

Başkan Elbi mesajında, Karabiga Spor'un elde ettiği şampiyonluğun ilçe adına büyük bir gurur kaynağı olduğunu belirterek, "Final müsabakasında Çanakkale Türkgücü Spor'u mağlup ederek 1. Amatör Lig'e yükselen ve şampiyonluk sevinci yaşayan Karabiga Spor'umuzu yürekten kutluyorum" ifadelerini kullandı.

Şampiyonlukta emeği geçen yönetim, teknik heyet, futbolcular ve taraftarlara teşekkür eden Elbi, Karabiga Spor'un başarısının birlik ve dayanışmanın eseri olduğunu vurguladı.

Karabiga'ya bu gururu yaşatan tüm sporcuları tebrik eden Başkan Elbi, yeni sezonda 1. Amatör Lig'de mücadele edecek Karabiga Spor'a başarı dileklerini ileterek, "Şampiyonluk Karabiga'ya çok yakıştı. Hayırlı olsun inşallah" dedi.

Karabiga Spor'un şampiyonluğu ilçede sevinçle karşılanırken, takım yeni sezonda 1. Amatör Lig'de mücadele etmeye hazırlanıyor.