Yenice MYO Ormancılık Bölümü 10. Yılını Gururla Kutladı: "Kök Salıyor, Geleceğe Umut Oluyoruz!"
Yenice MYO Ormancılık Bölümü 10. Yılını Gururla Kutladı: "Kök Salıyor, Geleceğe Umut Oluyoruz!"
İçeriği Görüntüle

Yenice ilçesi okullarından Kalkım İlk ve Ortaokulu tarafından düzenlenen yıl sonu etkinlikleri, öğrenci, veli ve davetlilerin yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Program kapsamında Kalkım Ortaokulu öğrencilerinin hazırladığı resim sergisi ziyaretçilerin beğenisine sunulurken, Kalkım İlkokulu 3-B sınıfı öğrencileri tarafından sahnelenen tiyatro gösterisi büyük ilgi gördü. Ayrıca 1. sınıf öğrencilerinin Okuma Bayramı etkinliği de duygu dolu ve renkli anlara sahne oldu.

Öğrencilerin yıl boyunca emek vererek hazırladıkları çalışmaların sergilendiği programda veliler, çocuklarının başarılarını gururla izleme fırsatı buldu. Sanat, kültür ve eğitim alanındaki kazanımların paylaşıldığı etkinlikler katılımcılar tarafından takdirle karşılandı.

Programa İlçe Milli Eğitim Müdürü Turgay Ünal da katılarak öğrencilerin çalışmalarını yakından inceledi, sergiyi gezdi ve gösterileri izledi. Öğrencileri ve öğretmenleri tebrik eden İlçe Milli Eğitim Müdürü Ünal, eğitim öğretim yılı boyunca özveriyle çalışan idareci, öğretmen ve velilere teşekkür etti:

“İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü olarak, öğrencilerimizin akademik, sosyal ve kültürel gelişimlerine katkı sağlayan bu anlamlı etkinliklerde emeği geçen Kalkım İlk ve Ortaokul müdürü Eren Akgün'e, öğretmen, öğrenci ve velilerimizi kutluyor; başarılarının devamını diliyoruz.” dedi.

Muhabir: Eren Derdes