İl Tarım ve Orman Müdürlüğü bahçesinde gerçekleştirilen etkinliğe İl Müdürü Ergün Demirhan, kurum yöneticileri, personel ve aileleri katıldı. Programda, hazırlanan aşureler katılımcılara ikram edildi.
Birlik, beraberlik ve paylaşmanın önemine vurgu yapılan etkinlikte, katılımcılar, Muharrem ayının manevi iklimini birlikte paylaşmanın mutluluğunu yaşadı.
Çanakkale İl Tarım ve Orman Müdürlüğü yetkilileri, toplumun ortak değerlerinden biri olan aşure geleneğinin yaşatılmasının birlik ve beraberlik bağlarını güçlendirdiğini belirterek, bu tür etkinliklerin dayanışma kültürünün gelecek nesillere aktarılmasına katkı sunduğunu ifade etti.
Muhabir: Eren Derdes





