Yaşam

Cumhuriyet Meydanı’nın 2. Etabı Açılıyor

Çanakkale Belediyesi, kent merkezinde önemli bir yaşam ve buluşma noktası haline gelen Cumhuriyet Meydanı’nda düzenleme çalışmalarının ikinci etabını tamamladı.

Projenin yeni bölümü, 26 Haziran 2026 Cuma günü gerçekleştirilecek törenle vatandaşların kullanımına açılıyor.

Çanakkale Belediyesi tarafından hayata geçirilen düzenleme çalışmalarıyla Cumhuriyet Meydanı, deniz ile kent merkezi arasında kesintisiz bir yaya aksı oluşturacak şekilde yeniden düzenlendi. Proje, aynı zamanda şehrin tarihsel belleğini güçlendiren kamusal alanlardan biri olarak öne çıkıyor.

Açılış programı kapsamında saat 20.00’de konuşmalarla başlayacak etkinlik, 20.30’da Cumhuriyet Kadınları Ritim Grubu’nun performansıyla devam edecek. Saat 21.00’de ise “Lemur” konseriyle meydan, müzik ve etkinliklerle dolu bir akşama ev sahipliği yapacak.

Çanakkale Belediyesi, tüm Çanakkalelileri açılış programına davet ederek yeni etabın kente sosyal, kültürel ve mekânsal anlamda önemli katkılar sunacağını belirtti.