Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi (ÇOMÜ) Tıp Fakültesi'nin 14. dönem mezuniyet töreni, İÇDAŞ Kongre Merkezi'nde düzenlenen programla gerçekleştirildi. Akademisyenler, öğrenciler, aileler ve il protokolünün yoğun katılım gösterdiği törende, uzun ve zorlu eğitim süreçlerini başarıyla tamamlayan genç hekimler diplomalarına kavuştu.
Törene Çanakkale Valisi Doç. Dr. Ömer Toraman, ÇOMÜ Rektörü Prof. Dr. R. Cüneyt Erenoğlu, kamu kurumlarının temsilcileri, akademik kadro, öğrenciler ve aileleri katıldı.
Genç Hekimler Meslek Hayatına Uğurlandı
Tıp eğitimlerini başarıyla tamamlayan mezunlar, diplomalarını alarak hekimlik mesleğine ilk adımlarını attı. Mezuniyet heyecanının yaşandığı törende öğrenciler ve aileleri duygu dolu anlar yaşarken, kep atma seremonisi renkli görüntülere sahne oldu.
Vali Toraman'dan Tebrik Mesajı
Programda mezun olan doktorları tebrik eden Vali Doç. Dr. Ömer Toraman, genç hekimlere meslek yaşamlarında başarılar dileyerek, insan sağlığına hizmet edecekleri bu kutsal görevde başarı ve kolaylık temennisinde bulundu.
ÇOMÜ Tıp Fakültesi'nden mezun olan yeni doktorlar, aldıkları eğitim ve mesleki donanımla Türkiye'nin dört bir yanında sağlık hizmeti sunmaya hazırlanırken, tören ailelerin gururu ve öğrencilerin sevinciyle unutulmaz anlara sahne oldu.