Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi (ÇOMÜ) Tıp Fakültesi'nin 14. dönem mezuniyet töreni, İÇDAŞ Kongre Merkezi'nde düzenlenen programla gerçekleştirildi. Akademisyenler, öğrenciler, aileler ve il protokolünün yoğun katılım gösterdiği törende, uzun ve zorlu eğitim süreçlerini başarıyla tamamlayan genç hekimler diplomalarına kavuştu.

Törene Çanakkale Valisi Doç. Dr. Ömer Toraman, ÇOMÜ Rektörü Prof. Dr. R. Cüneyt Erenoğlu, kamu kurumlarının temsilcileri, akademik kadro, öğrenciler ve aileleri katıldı.

Genç Hekimler Meslek Hayatına Uğurlandı

Tıp eğitimlerini başarıyla tamamlayan mezunlar, diplomalarını alarak hekimlik mesleğine ilk adımlarını attı. Mezuniyet heyecanının yaşandığı törende öğrenciler ve aileleri duygu dolu anlar yaşarken, kep atma seremonisi renkli görüntülere sahne oldu.

Kompozisyon Yarışması'nda dereceye girenler ödüllendirildi
Kompozisyon Yarışması'nda dereceye girenler ödüllendirildi
İçeriği Görüntüle

Vali Toraman'dan Tebrik Mesajı

Programda mezun olan doktorları tebrik eden Vali Doç. Dr. Ömer Toraman, genç hekimlere meslek yaşamlarında başarılar dileyerek, insan sağlığına hizmet edecekleri bu kutsal görevde başarı ve kolaylık temennisinde bulundu.

ÇOMÜ Tıp Fakültesi'nden mezun olan yeni doktorlar, aldıkları eğitim ve mesleki donanımla Türkiye'nin dört bir yanında sağlık hizmeti sunmaya hazırlanırken, tören ailelerin gururu ve öğrencilerin sevinciyle unutulmaz anlara sahne oldu.

Muhabir: Deniz Çetin