Yaşam

Çanakkale’de Veda Buluşması: Yargı ve Mülki İdare Mensupları Onuruna Program

Çanakkale Valisi Doç. Dr. Ömer Toraman, Çanakkale Belediye Başkanı Muharrem Erkek ve il protokolü, tayinleri çıkan yargı mensupları ve mülki idare amirleri onuruna düzenlenen veda yemeğinde bir araya geldi.

Deniz Polisevi’nde düzenlenen veda programında, Çanakkale’de görev sürelerini tamamlayan yargı mensupları ve mülki idare amirleri için bir araya gelindi.

Programa Çanakkale Valisi Doç. Dr. Ömer Toraman, Çanakkale Belediye Başkanı Muharrem Erkek, il protokolü ve davetliler katıldı.

Teşekkür ve Başarı Dilekleri

Vali Toraman ve Başkan Muharrem Erkek, ilde görev yaptıkları süre boyunca hizmet veren yargı mensuplarına teşekkür ederek, yeni görev yerlerinde başarılar diledi.

Samimi Bir Veda

Karşılıklı iyi dileklerin paylaşıldığı program, samimi bir atmosferde gerçekleşirken, katılımcılar Çanakkale’deki hizmet sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.