Deniz Polisevi’nde düzenlenen veda programında, Çanakkale’de görev sürelerini tamamlayan yargı mensupları ve mülki idare amirleri için bir araya gelindi.
Programa Çanakkale Valisi Doç. Dr. Ömer Toraman, Çanakkale Belediye Başkanı Muharrem Erkek, il protokolü ve davetliler katıldı.
Teşekkür ve Başarı Dilekleri
Vali Toraman ve Başkan Muharrem Erkek, ilde görev yaptıkları süre boyunca hizmet veren yargı mensuplarına teşekkür ederek, yeni görev yerlerinde başarılar diledi.
Samimi Bir Veda
Karşılıklı iyi dileklerin paylaşıldığı program, samimi bir atmosferde gerçekleşirken, katılımcılar Çanakkale’deki hizmet sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Muhabir: Deniz Çetin



