Deniz Polisevi’nde düzenlenen veda programında, Çanakkale’de görev sürelerini tamamlayan yargı mensupları ve mülki idare amirleri için bir araya gelindi.

Programa Çanakkale Valisi Doç. Dr. Ömer Toraman, Çanakkale Belediye Başkanı Muharrem Erkek, il protokolü ve davetliler katıldı.

Karabiga’da Gökyüzü Uçurtmalarla Şenlendi: Çocuklar ve Aileler Renkli Görüntüler Oluşturdu
Karabiga’da Gökyüzü Uçurtmalarla Şenlendi: Çocuklar ve Aileler Renkli Görüntüler Oluşturdu
İçeriği Görüntüle

Teşekkür ve Başarı Dilekleri

Vali Toraman ve Başkan Muharrem Erkek, ilde görev yaptıkları süre boyunca hizmet veren yargı mensuplarına teşekkür ederek, yeni görev yerlerinde başarılar diledi.

Samimi Bir Veda

Karşılıklı iyi dileklerin paylaşıldığı program, samimi bir atmosferde gerçekleşirken, katılımcılar Çanakkale’deki hizmet sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Muhabir: Deniz Çetin