Yaşam

Çanakkale’de anlamlı buluşma!

Çanakkale Valisi Doç. Dr. Ömer Toraman, kentte gerçekleştirilen ziyaret programı kapsamında Türkiye Muharip Gaziler Derneği Kütahya Şube Başkanı Şaban Başoğul, şehit aileleri ve kahraman muharip gazilerle bir araya geldi.

Buluşmada Vali Toraman, vatan uğruna canlarını feda eden şehitlerin emanetleri olan aileleri ile kahraman gazileri Çanakkale'de ağırlamaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Şehit aileleri ve gazilerin milletin en kıymetli emanetleri olduğunu vurgulayan Vali Toraman, gösterdikleri fedakârlık ve yaptıkları hizmetlerden dolayı kendilerine teşekkür ederek sağlıklı ve huzurlu bir ömür temennisinde bulundu.