Kütahya’da gerçekleştirilen U14 Atletizm Türkiye Şampiyonası’nda mücadele eden Bozcaadalı sporcu Güneş Seven, elde ettiği derecelerle önemli bir başarıya imza attı.
Şampiyonada çekiç atma branşında rakiplerini geride bırakan Güneş Seven, Türkiye şampiyonluğunu kazanarak altın madalyanın sahibi oldu. Genç sporcu, gülle atma branşında ise gösterdiği başarılı performansla Türkiye üçüncüsü olmayı başardı.
Çanakkale’ye Çifte Madalya
U14 Türkiye Şampiyonası'nda iki farklı branşta kürsüye çıkan Güneş Seven, hem Bozcaada’nın hem de Çanakkale’nin gururu oldu. Elde ettiği dereceler, genç sporcunun gelecek yıllar için önemli bir potansiyel taşıdığını bir kez daha ortaya koydu.
Başarının ardından Güneş Seven ve antrenörü tebrik edilirken, genç sporcunun yeni şampiyonalarda da önemli başarılara imza atması temenni edildi.