Bozcaada Belediyesi tarafından Muharrem Ayı dolayısıyla Alaybey Camisi önünde vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.
Belediye Başkanı Yahya Göztepe, Belediye Başkan Yardımcısı Gülay Elbir Uslu ve Meclis Üyesi Hülya Koloğlu’nun da katıldığı ikramda, komşuluk, dayanışma ve paylaşma kültürünün en güzel örneklerinden biri yaşandı.
Başkan Yahya Göztepe; "İkramımıza katılan tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyor, Muharrem Ayı’nın birlik, beraberlik, sağlık ve bereket getirmesini diliyoruz" dedi.