Spor

Anadolu Yıldızlar Ligi Atletizm müsabakaları Çanakkale'de tamamlandı

Çanakkale'nin ev sahipliğinde 18 Mart Stadyumu'nda düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Atletizm müsabakaları, kıyasıya mücadelelere sahne olan yarışların ardından başarıyla tamamlandı.

Farklı illerden gelen genç sporcuların katılımıyla gerçekleştirilen organizasyonda atletler, dereceye girebilmek için büyük mücadele sergilerken, centilmence rekabetleriyle de izleyenlerin takdirini kazandı.

Müsabakaların sonunda başarılı sporculara madalya ve ödülleri düzenlenen törenle takdim edildi.

Çanakkale Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü yetkilileri, organizasyonun sorunsuz bir şekilde tamamlanmasında emeği bulunan tüm kişi ve kurumlara teşekkür ederek, "Anadolu Yıldızlar Ligi Atletizm Müsabakaları'nı başarıyla tamamlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ediyor, yarışmalarda mücadele eden tüm sporcularımızı tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyoruz." ifadelerini kullandı.